niedziela, 26 lipca 2009

No one to rely on















When you have nothing at all. Nothing to think of. Nothing to dream of. Everything is pointless. You wake up every morning but you don't want to get up. You wish to disappear.

Najgorsze uczucie jakiego doznałam, to strata kogoś, kto do tej pory był ważny. Może nadal jest ważny mimo wszystko. Tylko, że dla tej osoby ja się nie liczę. Więc tą osobę straciłam. Ludzie tak szybko odchodzą, nawet jeśli nie umierają.


Dym ze spalonego mostu gryzie gardlo, oczy pali
To ten most cosmy go miedzy umyslami rozwieszali!

Nie pozwalales nigdy moim lzom w proch ziemi padac,

A tajemne, mgliste sciezki chciales wespol ze mna badac.

Znales zaspiew krwi co zylach rownym rytmem wciaz szelesci-

Dzisiaj tylko Twojej zdrady posmak podniebienie piesci!

Za zlamana obietnice ja blogoslawienstwem place,
w cien odchodze-
w Tobie wiecej Przyjaciela nie zobacze!

Nie masz dla mnie ciepla w oczach, ni slow, ni milczenia,

Lecz wytlumacz:
Co przyjaciol w dwie odlegle gwiazdy zmienia??!!

(LenoreLostAngel na DeviantArt)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz